Thursday, 27 August 2009

..dialogue in a supermarket..

"..I am sorry, sir.. but the counter for men is over there.."
"..but that counter is crowded..I'm just paying for this apples..and you're not serving anyone..."
"..sorry, sir..I can't serve you..you have to go to the men's counter..
"..what's the diff?..that counter also has a lady cashier.. and you're not serving anyone.."
"..I'm sorry sir..only women here.."
"..here, take this apples..I'm going home.."

5 comments:

Shifu67 said...

hehehe... cerita lama ni... duluuuu masa baru2 tukar gomen, ada la arahan ni... tapi lepas tu senyap gitu je... barangkali baru teringat balik le tu.... hehehe

ikutkan je laa... tengok je

tapi kawe dgn mem besar kat kb mall... masa bayar tu masuk lorong lelaki... macam biasa mem besar tukang tengok senarai harga, dan kawe tukang masukkan beg palstik tu dlm troli... hok lucunya.... bila masa nak bayar, budak kaunter tu suruh kawe yg bayar, pasal ni lorong lelaki katanya..... kawe dah bagi duit kat mem besar... mem besar pun bagi la semula duit kat kawe, jadi buat olok2 le kawe yg bayar.... hehehe

teringat dulu2 kena halau duduk atas wakaf depan the stor... pasal kononnya asing2 wakaf utk pompuan dan lelaki... yg tu sekejap je panasnye... lepas tu tak tahu ke mana gak.... diorang ni macam main wayang gambar jeee nii

pakmat said...

..salam, Shifu67..kerana cerita lama le yg membuat situa ini terkejut..disatu lagi pasaraya, Queue Champion membenarkan saya dikaunter keluarga..walaupun saya keseorangan..saya biarkan saja..I need those apples for my cucu!..heh..heh..

rizal hashim said...

red or green apple? haha

pakmat said...

..grreen, lc..the extra r is intended..for making crumble pie..my killer signature bake..anytime you r in Bachok..I'll bake one for you..

rizal hashim said...

InsyaAllah, God-Willing, I'll be in Bachok...will FB you hahah...